Legyen a partnerünk!
LEGYEN A PARTNERÜNK

Regisztráció céges partnerek számára!

Kizárólag adószámmal rendelkező vállalkozások számára!

Kizárólag olyan partnerek jelentkezését várjuk itt, akik még NEM szerződött partnerei cégünknek!

Vállalatunk

Vállalatunk


A Baromfiudvar 2002 Kft. az alapítása óta eltelt években a kelet – magyarországi gasztronómiai és közétkeztetési piac meghatározó szereplőjévé vált. Cégünk alaptevékenysége az élelmiszer nagykereskedelem. Kereskedőházként jelenleg több mint 6000 elégedett vevőt szolgálunk ki a közel 10.000 cikkelemből álló termékkörünkből. Sikeres működésünk és fejlődésünk kulcsa a magas szintű szolgáltatásnyújtás, melynek középpontjában vevőink igényei állnak.

Tudjuk és hisszük, hogy a biztos lábakon álló kereskedelmi alapjainkat legnagyobb mértékben annak a háttérnek köszönhetjük, melyet munkatársaink biztosítanak a 100%-os vevői kiszolgálás érdekében.

A Baromfiudvar 2002 Kft. és társcégei jelenleg közel 500 fő munkavállalót foglalkoztatnak Kelet-Magyarország 7 megyéjében. Raktározási és logisztikai beruházásainknak, illetve dinamikus üzleti fejlődésünknek köszönhetően a munkaerő fejlesztésére nagy igény mutatkozik.

Cégünk 2 alapító tagja és tulajdonosa Czírbusz István, - aki a cég kereskedelmi stratégiájának meghatározásáért és irányításáért felel - , és Sipos Tamás, a beruházásokért és műszaki fejlesztésekért felelős tulajdonos.


MIRBEST TAGSÁG

Vállalatunk alapító tagja a 100 %-ban magyar tulajdonú Mirbesz Kereskedelmi Kft-nek, amely hazánk teljes területén 11 tagvállalatot tömörítő beszerzési társulásként hazai és nemzetközi forrásokból biztosítja tagcégei számára a szükséges árualapokat.

A Mirbest csoport az európai beszerzési piacon tevékenykedik, azonban az árualapok beszerzésénél a hazai, magyarországi beszerzési forrásokat részesíti előnyben.

A Mirbesz Kft. fő tevékenységei közé tartozik a központi beszerzés, központi raktározás, a tagvállalatok részére történő forgalmazás és a logisztikai szolgáltatások. A raktári munkát 4500 raklapos tárolóhely és 5 szint magas mozgatható állványos polcrendszer teszi még hatékonyabbá.

Beszállító partnereink óriási termékválasztéka mellett igazán büszkék vagyunk saját márkás termékportfóliónkra is. Ismerje meg Ön is a KUKTA, Kedvenc Ízek és BoVita termékcsaládjainkat.

A Mirbest cégcsoportról itt tudhat meg többet: www.mirbest.hu


KÜLDETÉSÜNK

A vállalatnál dolgozó kollégák együtt meghatározták cégünk küldetését, illetve azokat a vezérlő értékeket és létfontosságú célokat, amelyek mentén szervezzük működésünket.

Kiváló teljesítmények mellett elkötelezett, hosszú távon eredményesen működő magyar családi vállalkozás, mely az alapvető emberi értékek mentén a piac meghatározó szereplője, generációkon át.

5 Vezérlő értékünk


1. ALAPVETŐ EMBERI ÉRTÉKEK TISZTELETE

PARTNEREINK FELÉ: Partnereinkkel a tisztességes piaci magatartás megteremtésére törekszünk, amely a kölcsönös tiszteleten és hitelességen alapul, és ez által hosszú távú kapcsolatokat eredményez.

DOLGOZÓINK IRÁNYÁBA: Olyan munkahelyi kultúrát alakítunk ki, ahol becsületes munkával, példamutatással, és egymás iránti tisztelettel segítjük szervezetünk munkáját, úgy, hogy mindvégig hitelesek maradjunk.

2. A KIVÁLÓ CSAPATSZELLEM

Magas fokú elkötelezettséggel, folyamatos szakmai fejlődéssel, a társosztályokkal egymást támogatva, segítve, érjük el a közös vállalati célokat. Értékeljük és tudatosan figyelünk a személyes kapcsolatok erősítésére és ápolására.

3. A FENNTARTHATÓ EREDMÉNYESSÉG

Folyamatos fejlődést biztosítunk, amely a hosszútávon fenntartható eredményesség és profittermelés szolgálatában áll. Cégünk vevőivel és beszállítóival olyan gazdasági egyensúlyt teremtünk, ahol az eredményes működés mindenki számára biztosított.

4. A SZAKMAISÁG BIZTOSÍTÁSA

Magas szintű szakmai tudásunkkal, minden területen kimagasló eredményeket érünk el.
Szakmai tudásunkat folyamatosan fejlesztjük, és továbbadjuk a vállalat minden dolgozójának.

5. AZ EGÉSZSÉG MEGŐRZÉSE

Minden tevékenységünket úgy szervezzük, hogy az emberi egészség első számú szempont legyen.


Depóink

Cégünk üzleti tevékenységét jelenleg 4 depóban folytatja.

Debreceni depó

Nyíregyházi depó

Szegedi depó

Mályi depó

Anyadepónk és központi irodaházunk Debrecenben 2002 májusa óta a Nyugati Ipari Park területén, a Balmazújvárosi úton helyezkedik el, ahonnan a cég mindennapjainak szervezése és irányítása történik.

Nyíregyházi depónkat 2010. januárjában hoztuk létre, azzal a céllal, hogy egyre szélesedő ügyfélkörünket a szabolcsi régióban is zökkenőmentesen ki tudjuk szolgálni. Nyíregyházán, a Debreceni út 113. szám alatt működő depónkban a logisztikai és raktározási bázis mellett önálló vevőszolgálati és kereskedelmi csapat működik.

2015. októberét fejlődésünk újabb mérföldkövének tekinthetjük, ugyanis ekkor kezdte meg működését a Miskolc-közeli  Mályitelepülésen található modern cross-docking depónk, amely az Észak-kelet-magyarországi partnereink 100%-os kiszolgálására való törekvésünk jegyében jött létre.

2017. júliusa a szegedi depónk megnyitásának hónapja. A dél-kelet-magyarországon több mint 2 évtizedes múltra visszatekintő Micro-Meat Kft. megvásárlása  és cégünkbe történő beolvadása a 4. depó indítását jelentette számunkra. A csongrádi térség gasztronómiai egységeinek kiszolgálása újabb kihívások elé állította cégünket.


Beszállítóink

Kereskedelmi szemlélettel, a megfelelő beszerzői stratégia mentén a legjobb ár-érték arányban szerezzük be a termékeinket, a vevőink 100%-os elégedettségének elérése érdekében.

A Baromfiudvar 2002 Kft. életében a beszerzés olyan folyamat, amely jelentősen túllép az egyszerű vásárláson. Magába foglalja a beszerzés tervezését, a beszerzési stratégia kialakítását. Feladatunk közé tartozik a megfelelő szállító kiválasztása, a szerződéskötés, a szállítók folyamatos ellenőrzése és fejlesztése.

Hatékony munkavégzésünkhöz, ismernünk kell a vevői igényeket és a vásárlói szokásokat, melyek az értékesítőinken keresztül és saját területi munkánk során jutnak el hozzánk, ezek alapján a felhasználók igényeinek kielégítése során figyelembe tudjuk venni a szállítók lehetőségeit.

A beszerzési osztályunk jelenleg közel 400 beszállító partnerrel aktív szerződésben állva több, mint 13.000 cikkelemmel biztosítja a megfelelő árualapot vevőink kiszolgálása érdekében.


Minőségbiztosítás

Raktárunk munkájának, és áruink minőségének ellenőrzését a minőségbiztosítási osztályunk munkatársai végzik. Cégünk rendelkezik ISO 9001, ISO22000 és HACCP tanúsításokkal.

Cégünk fő tevékenységének jellegéből adódóan a termékek minőségére a csomagolás, a tárolás, a szállítás, az anyagmozgatás és az áru elhelyezésének módja van hatással.

Kiemelkedő figyelmet fordítunk a termékek címkézettségére és annak tartalmára. Nagyon fontos a fogyasztók megfelelő tájékoztatása, mert egy hibás allergén jelölés végzetes lehet egy élelmiszer allergiában szenvedő embernek.

Az osztály feladata továbbá:

  • a reklamációk kezelése. Ennek során kapcsolatot tartanak a vevőkkel és a beszállítókkal is;
  • képviselik a cégünket az Élelmiszer-biztonsági Hivatal ellenőrzésein. Az élelmiszer -biztonságot érintő fejlesztéseket véleményezik és a hatósági engedélyezésüket bonyolítják.
  • dolgozóink minőségbiztosítási és élelmiszer-biztonsági oktatását végzik;
  • Oktatják az újonnan belépő dolgozókat és szintentartó képzésüket is végeznek. 
  • az élelmiszer-higiénia betartása érdekében ellenőrzik, szervezik és irányítják a hűtőház takarítását;
  • húsüzemünk irányításával pedig konkrét termelési tevékenységben is részt vesznek.

Társadalmi Felelősségvállalás Programunk

A vállalati társadalmi felelősség (Corporate Social Responsibility , azaz CSR) fogalom jelentése szerint a vállalatok önkéntesen, a szociális és környezeti szempontokat érvényesítve járnak el üzleti tevékenységükben és a partnereikkel fenntartott kapcsolatokban. A fogalom a Baromfiudvar 2002 Kft. számra a mindennapok valóságát jelenti.



Cégünk számára a felelős működés egyet jelent a stabil gazdálkodással, a felelős foglalkoztatással és az aktív társadalmi szerepvállalással. Felelősségi körünkbe tartozónak érezzük az etikus partnerkapcsolat fenntartását és a káros környezeti hatások csökkentésére tett lépéseket. 

Az Ön sikere a Mi sikerünk. Cégünk sikeres működése során nem feledkezik meg az őt körülvevő „világról”. Kötelességünknek érezzük, hogy követendő példát állítsunk fel és segítő jobbot nyújtsunk CSR programunk keretén belül a területünkön működő karitatív szervezeteknek.

Minden segítség számít - valljuk, így válik a Baromfiudvar 2002 Kft. - és mint vásárlónk, Ön is - a társadalom aktív szereplőjévé. A társadalmi jelenlét kötelezettség, amely megköveteli, hogy üzleti tevékenységünk olyan értékek mentén szerveződjön, mely hasznot hoz közvetlen környezetünknek és az egész társadalom számára.

Fontosnak tartjuk, hogy gazdasági erőnkhöz mérten részt vállaljunk a régió lakóinak és közösségeinek életében, azok problémáinak megoldásában. Célunk, hogy valós és hathatós segítséget nyújtsunk a társadalom egészének.

Számos kisebb szervezet és alapítvány támogatása mellett, immár 11 éve nyújtunk támogatást a Leukémiás Gyerekekért Alapítványnak, 2014-től pedig a debreceni Mentőrobogó Szolgálatot is segítjük.

Legyen Partenrünk továbbra is, legyen része Ön is a Baromfiudvar 2002 Kft. Társadalmi Felelősségvállalás Programjának!


WE „THINK GLOBAL – ACT LOCAL”

Globálisan gondolkodunk – lokálisan cselekszünk!

AZ ECD tagsággal a MIRBEST csoport legnagyobb hazai tagvállalataként a Baromfiudvar 2002 Kft. is bekerült az európai élelmiszer-nagykereskedelmi hálózatok előkelő közösségébe.

AZ ECD angol mozaikszó, a European Catering Distributors (Európai Élelmezési Forgalmazók) rövidítése. Az ECD tehát egy nemzetközi élelmiszer-nagykereskedelmi szövetség, melynek jelenleg 17 európai országban vannak tagvállalatai. Ezen nagyvállalatok szerveződéséből jött létre az ECD, az a hatalmas beszerzési csoportosulás, amely a vezető multinacionális élelmiszergyártó nagyvállalatok számára az elsődleges értékesítési csatornát jelenthetik. Büszkék vagyunk rá, hogy hazánkban kizárólagos tagjai vagyunk az ECD-nek, amely számos előnyt, fejlődési lehetőséget tartogat számunkra:

  • tudás- és lehetőségmegosztás
  • új beszállítói kapcsolatok
  • saját márkáink fejlődési lehetősége
  • jó gyakorlatok átvétele
  • digitalizáció és automatizáció fejlesztése
  • kontinentális előrelépés

A fejlődés lehetősége MINDENBEN ÉS MINDENKIBEN benne él! Ezzel a hatalmas mérföldkővel újból biztosíthatjuk a hosszútávú jövőnket, hiszen minden döntésünk meghozatala mögött Munkatársaink és Családjaik biztonságos jelene és jövője áll!

Érdeklik az áraink?

LEGYEN A PARTNERÜNK!

Kapcsolatba lépne üzletkötőinkkel?

ELÉRHETŐSÉGEINK

Receptajánló

RECEPTJEINK
Kérünk, hogy az optimális felhasználói élmény érdekében fogadd el a sütiket. Infó itt.
Pályázat