Legyen a partnerünk!
LEGYEN A PARTNERÜNK

Regisztráció céges partnerek számára!

Kizárólag adószámmal rendelkező vállalkozások számára!

Kizárólag olyan partnerek jelentkezését várjuk itt, akik még NEM szerződött partnerei cégünknek!

18 év alatt európai színvonalú és méretű vállalattá fejlődtünk

A Baromfiudvar 2002 Kft. idén ünnepli alapításának 18. évfordulóját. Emberi léptékben tekintve tehát átléptük a felnőttkor küszöbét, nagykorúvá váltunk.

A születésnapról, valamint a COVID-19 világjárvány okozta újfajta kötelezettségeinkről és szemléletmódról kérdeztük Czírbusz Istvánt, a cég kereskedelemért felelős tulajdonosát.

- Májusban a cégünk nagykorúvá lett.
Hogyan értékelnéd röviden a mögöttünk álló 18 évet?

- Szinte lehetetlent kérsz tőlem, hiszen 18 év emlékéről, élményeiről és tapasztalatáról akár könyvet is írhatnék, olyan sok a mondanivaló. Ha egy szóval kellene jellemeznem a felnőtté válásunkat, akkor az a büszkeség lenne, és tudom, hogy ezzel tulajdonostársam, Sipos Tamás is egyetért. Rendkívül büszkék vagyunk mindketten arra, amit 2002 óta együtt elértünk. Az EGYÜTT alatt közel sem csak kettőnket értem. Maroknyi kis csapatból 500 fős nagyválallalattá fejlődtünk. 500 családért vagyunk felelősek, sőt, attól sokkal többért, hiszen Kelet-Magyarország meghatározó élelmiszer-nagykereskedőjeként közel 5000 Partnerünk biztonságos alapanyag-ellátásáért felelünk 400 Beszállítópartnerünkkel karöltve, a kis boltoktól kezdve a közintézményeken át a csúcsgasztronómiát képviselő éttermekig és szállodákig. Nem véletlenül választottuk anno mottónkká, hogy EGYÜTT VAGYUNK A LEGJOBBAK! Mára kijelenthetjük, hogy európai színvonalú és méretű vállalattá fejlődtünk. Azt gondolom, ez méltán tölthet el minket büszkeséggel.

- Ezzel egyetértek! Munkatársadként pedig szeretném kifejezni hálánkat minden kollégánk nevében, hiszen egy fantasztikus csapat tagjai lehetünk így együtt. A büszkeséghez azonban hatalmas felelősség társul, amely a járványhelyzet időszakában még kiélezettebbá vált. A világjárvány okozta gazdasági válság hogyan érintette cégünket?

- 18 év tapasztalata áll mögöttünk. Ki merem jelenteni, hogy ennek a TUDÁSNAK köszönhetően sokkal könnyebben és higgadtabban vesszük az akadályokat, a válságkezelésben is segít az eddig megszerzett tapasztalatunk. Tény, hogy ilyen mértékű és jellegű krízisre senki nem számított. Nem így terveztük a 2020-as évünket! De az élet más lapokat osztott az egész világnak, így nekünk és környezetünknek is. A március 16-án életbe lépett utasításoknak maradéktalanul eleget teszünk azóta is, hiszen elsődleges szempont mindannyiunk egészségének megőrzése, attól semmi nem lehet fontosabb! Felelős gazdasági szereplőként azonban fontos beszélnünk a gazdasági újratervezésről is. A világ pénzügyi szabályai lényegesen szigorúbbak lettek. Ehhez nekünk és minden Partnerünknek alkalmazkodnia kell – és azt gondolom, hogy ez hosszútávon érvényes, szigorú és felelős pénzügypolitikai stratégiát követel tőlünk!

- Hogyan készült fel és alkalmazkodott a cég a megváltozott helyzethez? Mit érzékelhetnek partnereink a változásokból?

- Most is ragaszkodunk a cégünk küldetésében megfogalmazott alapvető értékeinkhez és céljainkhoz, és ezek mentén szerveztük újra működésünket. Partnereink irányába továbbra is a tisztességes piaci magatartás a mérvadó és a 100 %-os kiszolgálásra való törekvés. Cégünknél az egyik fő fókuszt jelentő HORECA vevőcsoportban az elmúlt 2 hónapban sok Partnerünk kényszerült leállásra a karantén miatti korlátozások által. Azok, akik eddig is kiszállításra voltak berendezkedve, most nagy előnyre tehettek szert, illetve azon vevőink is, akik gyorsan reagáltak a digitális világ követelményeihez, és szinte egyik-napról a másikra vezették be online rendelési lehetőségüket és a kiszállítást. Le a kalappal minden Partnerünk előtt! Fontosnak tartok hangsúlyozni 3 dolgot, ezek pedig így hangzanak:

1. A járványhelyzet időszakában nem szűntettük meg egyetlen túránkat sem! Ez azt jelenti, hogy Partnereink a megszokott módon rendelhettek tőlünk, és az árukat a megszokott túraidőpontokban kapták meg. Erre nagyon büszkék vagyunk!

2. Stabil árualappal rendelkezünk minden cikkcsoportunkban. Kiszolgálásunk folyamatos a Vevőink számára! Kereskedő csapatunk személyesen veszi fel a kapcsolatot Partnereinkkel, és az egyedi igényekhez alkalmazkodva segítjük az újraindulásukat!

3. Kötelességünknek, egyfajta missziónak tartjuk most, hogy EGYÜTT TALPRA ÁLLÍTSUK ÉS ÚJRA ÉLETRE KELTSÜK A GASZTRONÓMIÁT!

- Milyen "újdonságokkal", fejlesztésekkel készülünk a következő időszakban?

- A gazdasági krízis hatására több nagy projektünk átmeneti leállítása mellett döntöttünk. Azonban az idei év legnagyobb fejlesztéséről, a Debrecenben található Új Logisztikai Központ I. ütemének átadásáról és beüzemeléséről nem mondtunk le. Június elején 3500 nm hasznos raktári területen megkezdi működését 5. depónk. A hűtőházban 3400 rakathelyen a legmodernebb technológiai feltételek mellett dolgozhatnak képzett raktárosaink. Ez egy újabb mérföldkő az árubiztonsághoz!

A fejlesztéseink másik oldalát a szakmaiságunk erősítése jelenti. Ez alatt a teljes állományunk szakmai és elméleti képzését értjük, minden osztályunkon a saját területükhöz alkalmazkodó új tudásanyag megszerzése tekintetében. Tudjuk, hogy hosszú távon az emberi erőforrás a legjobb befektetés. Ezt az új tudást be tudjuk építeni működésünkbe, ezáltal is fejlesztve szolgáltatási színvonalunkat.

- Milyen folyamatokra számítasz a nyári szezonban és mi a legfőbb üzeneted a Partnereink irányába?

- A legfőbb üzenetem így hangzik: a Baromfiudvar 2002 Kft. VOLT, VAN ÉS LESZ! Az elmúlt 3 hónap nagyon jó tanítómester volt számunkra, de azt gondolom, hogy minden felelősen gondolkodó ember számára. Most nincs más választási lehetőségünk, mint követni a Kormány aktuális járványügyi utasításait, és ennek megfelelően eljárni. Ennek sem az árbevétel csökkenése, sem a védekezés miatti többletköltség nem lehet akadálya. A legfontosabb a munkahelyek megőrzése, és partnereink maximális kiszolgálása. A dolgok most elég kiszámíthatatlanok, gyors reagálást igényelnek. A védekezés 2. szakaszába érve enyhültek a korlátozások, amely egyértelmű forgalomélénkülést fog eredményezni. Mi arra kérünk mindenkit, hogy az egészségünk megóvása érdekében közös erővel vegyük komolyan a higiénés utasítások betartását továbbra is. A kölcsönös nyer-nyer elvet alkalmazva mi partnerek leszünk a segítségnyújtásban és az újraindításban, keressük egymást bizalommal! Ezúton kívánok minden Munkatársunk, Beszállító és Vásárló Partnerünk számára jó egészséget a mindennapokban és sok sikert az előttünk álló szezonban!

(Az interjút készítette és lejegyezte: Berettyán Mónika, a Baromfiudvar 2002 Kft. kommunikációs- és PR munkatársa.)


Érdeklik az áraink?

LEGYEN A PARTNERÜNK!

Kapcsolatba lépne üzletkötőinkkel?

ELÉRHETŐSÉGEINK

Receptajánló

RECEPTJEINK
Kérünk, hogy az optimális felhasználói élmény érdekében fogadd el a sütiket. Infó itt.
Pályázat