Legyen a partnerünk!
LEGYEN A PARTNERÜNK

Regisztráció céges partnerek számára!

Kizárólag adószámmal rendelkező vállalkozások számára!

Kizárólag olyan partnerek jelentkezését várjuk itt, akik még NEM szerződött partnerei cégünknek!

„Az indulás nagyon nehéz lesz, de minden Vevőnket segíteni fogjuk az újrakezdésben!”

„Az indulás nagyon nehéz lesz, de minden Vevőnket segíteni fogjuk az újrakezdésben!”

Cégünk májusban ünnepli alapításának 19. évfordulóját. Hagyományainkhoz híven ilyenkor a cégtulajdonosainkat évösszegzésre kérjük. Az elmúlt egy év egészen másként zajlott, mint ahogyan azt az „eredeti forgatókönyvek” szerint terveztük. A koronavírus-járvány árnyékában gyakorlatilag mindent újra kellett gondolni. A születésnapról, a COVID okozta nehézségekről és a jövőbeni tervekről beszélgettünk Czírbusz Istvánnal, a Baromfiudvar 2002 Kft. kereskedelemért felelős tulajdonosával.

  • Hogyan gondolsz vissza a mögöttünk álló időszakra?

Tavaly márciusban – amikor beköszöntött az I. hullám – hatalmas ijedtség lett úrrá mindenkin, nem csak hazánkban, hanem gyakorlatilag világszerte. Mi a járvány miatti legszigorúbb higiéniai korlátozásokat elsők között vezettük be, és az előrejelzések miatt akkor úgy gondoltuk, hogy ez az időszak eltart egészen a nyár végéig. Néhány hetes „sokk” után azonban az ország működése újra indult, amely egybeesett a turisztikai szezonnal. Kijelenthetjük, hogy a belföldi turizmus és vendéglátás hatalmas hazai vendégtömeget vonzott. Olyan régiók is újra fellendültek, amelyek az utóbbi néhány évben háttérbe szorultak, példaként említhetem a Tisza-tó kimagasló teljesítményét, amely újra élte fénykorát.

  • A sikeres nyarat a II. és III. hullám szigorításai követték, amely a HORECA szegmens szinte soha nem látott mélyrepülését eredményezte. Hogyan tudtak reagálni a gasztronómiát kiszolgáló élelmiszer-nagykereskedelmi vállalkozások a bezárásokra?

 Ez egy olyan kihívás elé állította a cégeket, amely óriási erkölcsi és anyagi erőfeszítéseket követelt, és nem mindenki tudott rá megfelelően reagálni. Élelmiszer-nagykereskedőként óriási felelősség van rajtunk és a hozzánk hasonló szolgáltatókon a járványügyi szabályozások betartása szempontjából. Különös figyelemmel voltunk munkavállalóink iránt, számukra rendszeresen biztosítunk higiéniai eszközöket és vitamincsomagokat, és minden irodai munkakörben azonnal bevezettük a Home Office rendszerét. A III. hullámban éreztük meg igazán a COVID „erejét” – sajnos cégünknél is többen átestek a betegségen. A nehezén túl vagyunk, jelenleg jól állunk, dolgozóink nagy része már bejelentkezett védőoltásra – ez szükségszerű a mi szektorunkban.

Gazdasági oldalról tekintve a Gasztro szegmensünkben a bázishoz képest 40 – 60 %-on, míg az oktatási intézmények esetén 65-70 %-on teljesítettünk. A forgalomkiesés jelentős mértékben megnehezítette a gazdasági kilátásainkat. Nagyon komoly kihívás volt ez számunkra! Készítettünk egy válságtervet – tettük ezt úgy, hogy elsődleges szempont volt számunkra az összes túránk megtartása, annak ellenére is, hogy több Vevőnk bezárásra kényszerült, de az üzemelő egységek nem szenvedhettek hiányt sem áruban, sem kiszolgálásban! 

  • Sokan nagy elbocsájtásokra kényszerültek, ami a Baromfiudvarra nem volt jellemző. Ez külön elismerést érdemel! Hogyan tudtátok ezt megvalósítani?

Első számú érték számunkra az ember! Több, mint 500 családért felelünk. Az állomány 90 – 95 %-át megtartottuk, illetve a tavaly tavasszal elbocsájtott próbaidős alkalmazottak nagy részét újra állományba helyeztük. Részt vettünk a bértámogatási programban és igyekeztünk mindent megtenni azért, hogy ne következzen be jelentős életminőség-romlás dolgozóink mindennapjaiban. Egy óriási hullámvasút volt az elmúlt év, amely rengeteg új kihívást, a megszokottól eltérő munkavégzést és áldozatot követelt kollégáimtól! Példaértékű hozzáállást tanúsítottak és nagyon büszke vagyok rájuk! Ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek a felénk tanúsított bizalmat!

  • A szigorítások ellenére az eltervezett fejlesztések és beruházások prioritást élveztek. Melyek voltak a legfontosabb innovációk?

A debreceni telephelyünkön megvalósult a Logisztikai Központunk I. ütemének átadása. Ez egy 3400 rakathelyes, modern mélyhűtőraktár. Ezen létesítményünk II. ütemének tervezési szakasza lezárult, a kivitelezést is el szeretnénk kezdeni ebben az évben. Nyíregyházi depónkban a rendkívül időszerű raktárbővítés napokon belül indul, amely által lényegesen jobb feltételeket teremtünk az áruk tárolására. Debreceni depónkban kialakítottunk egy modern, jól felszerelt húsüzemet vevőink egyedi igényeinek a kiszolgálásara. Ezek mellett 15 db új tehergépjárművel bővítettük logisztikai hátterünket, és megtörtént teljes gépjárműparkunk modernizálása, – például a hűtők cseréjével. Így a szezonnak 120 darab kitűnő állapotú terítős autóval vághatunk neki.

  • Hogyan készül a cég az újra nyitásra, és a születésnapra?

A forgalmunk csökkenése olyan energiákat szabadított fel, amelyet részben dolgozóink képzésére, részben pedig a teljes céges folyamataink, módszertanunk újratervezésére fordíthattunk. Kijelenthetem, hogy sokkal magasabb szakmai színvonalon és felkészülten várjuk a nyitást, melynek előnyeit Vevőink fogják igazán érezni és értékelni.

Egy másik fontos eleme a felkészülésnek egy IT fejlesztés volt, amelynek köszönhetően létrejött cégünk Online Rendelési Modulja, amelyet kizárólag szerződött Partnereink számára teszünk elérhetővé. Ezáltal rendkívül gyorssá, hatékonnyá tehetjük Vevőink rendelési folyamatait.

Ezek mellett a tőlünk jól megszokott módon születésnapi nyereményjátékkal, termékakciókkal és saját márkás promóciókkal készülünk Vevőinknek, ezzel is segítve a munkájukat.

  • Mi a legfontosabb üzeneted Partnereink számára?

A tavalyi korlátozások alkalmával fogalmazódott meg bennem a legfontosabb üzenet, amit azóta is hangsúlyozok: „A BAROMFIUDVAR VOLT – VAN – LESZ!” – ennek a gondolatnak a szellemiségét minden Partnerünk átveheti, bármely szegmensében is tevékenykedjen a gasztronómiának. Mindenki megharcolt azért, amit elért a szakmában! Az indulás nagyon nehéz lesz, de minden Vevőnknek tudnia kell, hogy ránk számíthat! Legyen szó szakmai támogatásról, új étlapok kialakításáról, eszközök kihelyezéséről, vagy árufeltöltésről – egyedi kéréseikkel keressék bizalommal kereskedelmi képviselőinket! Közös erővel ki tudunk jönni a krízisből! Bízom benne, hogy az előttünk álló szezon ismételni fogja a tavalyi nyár sikereit, melyhez jó egészséget, sok munkát és mosolygós vendégeket kívánok Mindenkinek!

Az interjút készítette: Berettyán Mónika


Érdeklik az áraink?

LEGYEN A PARTNERÜNK!

Kapcsolatba lépne üzletkötőinkkel?

ELÉRHETŐSÉGEINK

Érdekli a címlap receptünk?

RECEPTJEINK
Kérünk, hogy az optimális felhasználói élmény érdekében fogadd el a sütiket. Infó itt.
Pályázat