
Vállalatunk
A Baromfiudvar 2002 Kft. az alapítása óta eltelt években a kelet – magyarországi gasztronómiai és közétkeztetési piac meghatározó szereplőjévé vált. Cégünk alaptevékenysége az élelmiszer nagykereskedelem. Kereskedőházként jelenleg több mint 6000 elégedett vevőt szolgálunk ki a közel 10.000 cikkelemből álló termékkörünkből. Sikeres működésünk és fejlődésünk kulcsa a magas szintű szolgáltatásnyújtás, melynek középpontjában vevőink igényei állnak.
Tudjuk és hisszük, hogy a biztos lábakon álló kereskedelmi alapjainkat legnagyobb mértékben annak a háttérnek köszönhetjük, melyet munkatársaink biztosítanak a 100%-os vevői kiszolgálás érdekében.
A Baromfiudvar 2002 Kft. és társcégei jelenleg 550 fő munkavállalót foglalkoztatnak Kelet-Magyarország 7 megyéjében. Raktározási és logisztikai beruházásainknak, illetve dinamikus üzleti fejlődésünknek köszönhetően a munkaerő fejlesztésére nagy igény mutatkozik.
Cégünk 2 alapító tagja és tulajdonosa Czírbusz István, - aki a cég kereskedelmi stratégiájának meghatározásáért és irányításáért felel - , és Sipos Tamás, a beruházásokért és műszaki fejlesztésekért felelős tulajdonos.
Sipos Tamás
Czírbusz István

Küldetésünk és 5 vezérlő elvünk
A vállalatnál dolgozó kollégák együtt meghatározták cégünk küldetését, illetve azokat a vezérlő értékeket és létfontosságú célokat, amelyek mentén szervezzük működésünket.
Kiváló teljesítmények mellett elkötelezett, hosszú távon eredményesen működő magyar családi vállalkozás, mely az alapvető emberi értékek mentén a piac meghatározó szereplője, generációkon át.
Bővebben1. ALAPVETŐ EMBERI ÉRTÉKEK TISZTELETE
PARTNEREINK FELÉ: Partnereinkkel a tisztességes piaci magatartás megteremtésére törekszünk, amely a kölcsönös tiszteleten és hitelességen alapul, és ez által hosszú távú kapcsolatokat eredményez.
DOLGOZÓINK IRÁNYÁBA: Olyan munkahelyi kultúrát alakítunk ki, ahol becsületes munkával, példamutatással, és egymás iránti tisztelettel segítjük szervezetünk munkáját, úgy, hogy mindvégig hitelesek maradjunk.
2. A KIVÁLÓ CSAPATSZELLEM
Magas fokú elkötelezettséggel, folyamatos szakmai fejlődéssel, a társosztályokkal egymást támogatva, segítve, érjük el a közös vállalati célokat. Értékeljük és tudatosan figyelünk a személyes kapcsolatok erősítésére és ápolására.
3. A FENNTARTHATÓ EREDMÉNYESSÉG
Folyamatos fejlődést biztosítunk, amely a hosszútávon fenntartható eredményesség és profittermelés szolgálatában áll. Cégünk vevőivel és beszállítóival olyan gazdasági egyensúlyt teremtünk, ahol az eredményes működés mindenki számára biztosított.
4. A SZAKMAISÁG BIZTOSÍTÁSA
Magas szintű szakmai tudásunkkal, minden területen kimagasló eredményeket érünk el.
Szakmai tudásunkat folyamatosan fejlesztjük, és továbbadjuk a vállalat minden dolgozójának.
5. AZ EGÉSZSÉG MEGŐRZÉSE
Minden tevékenységünket úgy szervezzük, hogy az emberi egészség első számú szempont legyen.

Miért velünk?
Az Ön sikere a mi sikerünk! Közös célnak tekintjük ezért, hogy partnereik a vendéglátásban mindig elégedettek legyenek az általunk nyújtott szolgáltatásokkal. Az elégedett vevőkhöz vezető kulcs pedig a folyamatosan elérhető és egyenletesen magas minőségű termékek biztosítása és azok időben, pontosan történő kiszállítása partnereink számára.

Vevőink
Nálunk a vevő az első!
A Baromfiudvar 2002 Kft. a kelet – magyarországi gasztronómiai, kiskereskedelmi és közétkeztetési piac meghatározó szereplője. Cégünk alaptevékenysége az élelmiszer nagykereskedelem. Kereskedőházként jelenleg több mint 5000 elégedett vevőt szolgálunk ki a 10.000+ cikkelemből álló termékkörünkből. Sikeres működésünk és fejlődésünk kulcsa a magas szintű szolgáltatásnyújtás, melynek középpontjában vevőink igényei állnak.
Vevőink:
- Hotelek és szállodák,
- Éttermek,
- Kiskereskedelmi egységek,
- Bolthálózatok,
- Húsboltok,
- A közétkeztetés szereplői,
- Kávézók és cukrászdák,
- Szezonális büfék,
- Italdiszkontok, sörözők, pubok, koktélbárok, szórakozóhelyek.
Mit nyújtunk vevőinknek?
Piacvezető pozíciónk megőrzését egyedülálló szolgáltatás-csomagunkkal biztosítjuk a kelet-magyarországi HORECA és közétkeztetési szegmensben:
- folyamatosan elérhető és kitűnő minőségű alapanyagok (több, mint 10.000 cikkelemmel);
- fejlett raktártechnológiai háttér (5 depóval);
- megbízható, pontos és rugalmas kiszállítás (több, mint 100 gépjárműből álló modern flottával);
- saját húsüzem;
- saját márkás termékcsalád széles portfólióval (Kukta, Kedvenc Ízek, BoVita, PontJó)
- vevőszolgálati és üzletkötői partnerség;
- séf szakmai tanácsadások és képzések (Kövér Sándor és Katona István kreatív séfek);
- spirit szakmai tanácsadás (Simon Róbert spirit- és koktél szakértő, bartender)
- professzionális minőségbiztosítási rendszer és gyors reklamációkezelés;
- partnerprogramok és rendezvények;
- promóciók és termékakciók;
- konyhatechnológiai fejlesztések,
- innovatív ajánlások termékfelhasználás terén!

Logisztika - Rugalmas kiszállítás
Az árukiszállítás zökkenőmentes lebonyolítása prioritást élvez vállalatunk életében. Jelenleg közel 100 tehergépjárművel és kamionnal dolgozunk, mellyel 1-24 tonna között szállítunk vevőink részére.
Minden tehergépkocsink hűtős osztott rakterű, melyben egy időben előhűtött és fagyasztott termékeket tudunk szállítani.
Gépkocsivezetőink magas fokú szakmaisággal rendelkeznek, precízen és pontosan végzik munkájukat, ők a cég igazi arcai, akik nap mint nap kapcsolatban állnak vevőinkkel a 100%-os kiszolgálást szem előtt tartva.
BővebbenCégünk életében még sohasem fordult elő, hogy műszaki probléma miatt ne ment volna ki áru! Saját javítóbázissal rendelkezünk, ahol magas fokon szakképzett szerelőket alkalmazunk.
Gépjárműveink átlag életkora 4-5 év, melyek a legszigorúbb EU-s előírásoknak megfelelnek, valamint a legmodernebb GPS-alapú nyomkövető rendszerrel rendelkeznek. Ezzel a flottakövető szolgáltatással a nap 24 órájában nyomon követhetjük járműveinket, ellenőrizhetjük a járműről készült útnyilvántartást, üzemanyag-felhasználással kapcsolatos információkat, kontrollálhatjuk a raktérhőmérsékletet, valamint a gépkocsivezetők azonosítására is lehetőség van. Mindezek mellett a gépjárműparkunk folyamatos frissítés és fiatalítás alatt van.
A kamionos divíziónkra támaszkodva a Mirbest csoport fő szállítói vagyunk. Belföldre és külföldre egyaránt szállítunk a partnereink legnagyobb megelégedésére. Fő desztinációink Olaszország, Horvátország, Szlovákia és Románia.
Csapatunk tagjait folyamatos képzésben részesítjük, ezzel is biztosítva a megfelelő tudásbázist.

Minőségbiztosítás
Raktárunk munkájának, és áruink minőségének ellenőrzését a minőségbiztosítási osztályunk munkatársai végzik. Cégünk rendelkezik ISO 9001, ISO22000 és HACCP tanúsításokkal.
Cégünk fő tevékenységének jellegéből adódóan a termékek minőségére a csomagolás, a tárolás, a szállítás, az anyagmozgatás és az áru elhelyezésének módja van hatással.
Kiemelkedő figyelmet fordítunk a termékek címkézettségére és annak tartalmára. Nagyon fontos a fogyasztók megfelelő tájékoztatása, mert egy hibás allergén jelölés végzetes lehet egy élelmiszer allergiában szenvedő embernek.

Mirbest tagság
Vállalatunk alapító tagja a 100 %-ban magyar tulajdonú Mirbesz Kereskedelmi Kft-nek, amely hazánk teljes területén 11 tagvállalatot tömörítő beszerzési társulásként hazai és nemzetközi forrásokból biztosítja tagcégei számára a szükséges árualapokat. (térkép+logó)
A Mirbest csoport az európai beszerzési piacon tevékenykedik, azonban az árualapok beszerzésénél a hazai, magyarországi beszerzési forrásokat részesíti előnyben.
A Mirbesz Kft. fő tevékenységei közé tartozik a központi beszerzés, központi raktározás, a tagvállalatok részére történő forgalmazás és a logisztikai szolgáltatások. A raktári munkát 4500 raklapos tárolóhely és 5 szint magas mozgatható állványos polcrendszer teszi még hatékonyabbá.
Beszállító partnereink óriási termékválasztéka mellett igazán büszkék vagyunk saját márkás termékportfóliónkra is. Ismerje meg Ön is a KUKTA, Kedvenc Ízek és BoVita termékcsaládjainkat.
A Mirbest cégcsoportról itt tudhat meg többet: www.mirbest.hu

ECD tagság
WE „THINK GLOBAL – ACT LOCAL”
Globálisan gondolkodunk – lokálisan cselekszünk!
AZ ECD tagsággal a MIRBEST csoport legnagyobb hazai tagvállalataként a Baromfiudvar 2002 Kft. is bekerült az európai élelmiszer-nagykereskedelmi hálózatok előkelő közösségébe.
AZ ECD angol mozaikszó, a European Catering Distributors (Európai Élelmezési Forgalmazók) rövidítése. Az ECD tehát egy nemzetközi élelmiszer-nagykereskedelmi szövetség, melynek jelenleg 17 európai országban vannak tagvállalatai. Ezen nagyvállalatok szerveződéséből jött létre az ECD, az a hatalmas beszerzési csoportosulás, amely a vezető multinacionális élelmiszergyártó nagyvállalatok számára az elsődleges értékesítési csatornát jelenthetik.
Az ECD cégcsoportról itt tudhat meg többet: www.ecd.eu

Kínálatunk
A beszerzési osztályunk jelenleg közel 400 beszállító partnerrel aktív szerződésben állva több, mint 10.000 cikkelemmel biztosítja a megfelelő árualapot vevőink kiszolgálása érdekében.
Kínálatunkban megtalálhatóak:
- friss és fagyasztott húsáruk;
- Mirelit zöldségek és gyümölcsök;
- félkész és panír termékek;
- Töltelékáruk;
- Alapvető élelmiszerek;
- Szárazáruk;
- tejtermékek;
- Friss saláták és öntetek;
- Előtisztított, vákuumcsomagolt, szeletelt zöldségek;
- fagyasztott sütemények és pékáruk;
- cukrászati alapanyagok;
- vegyi áruk,
- Üdítőitalok és alkoholmentes termékek;
- Alkohol termékek, szeszesitalok.

Tankonyhánk, a Gasztro bázis
Ahhoz, hogy vevőinkkel együtt valódi szakértőkké váljunk, 2017 januárjától új szolgáltatással bővítettük palettánkat. A Kukta Gasztro Bázis nevet viselő modern, jól felszerelt tankonyhánk egyedülálló a régiónkban, amely a gasztro divíziók vezetőinek, valamint cégünk tanácsadó séfjének irányítása alatt működve folyamatosan képezi kereskedelmi csapatunk munkatársait az általunk forgalmazott termékek felhasználási lehetőségeit illetően; innovatív termékteszteléseket hajt végre a jobb belistázottság érdekében; és lehetőséget teremt gasztro vevőink számára termékbemutatók megrendezésére, vagy beszállítónk új termékeinek megismertetésére is.
Kérdése van termékfelhasználást illetően? Keresse gasztronómiai szakértőinket!

Társadalmi Felelősségvállalás Programunk
A vállalati társadalmi felelősség (Corporate Social Responsibility , azaz CSR) fogalom jelentése szerint a vállalatok önkéntesen, a szociális és környezeti szempontokat érvényesítve járnak el üzleti tevékenységükben és a partnereikkel fenntartott kapcsolatokban. A fogalom a Baromfiudvar 2002 Kft. számra a mindennapok valóságát jelenti.
Cégünk számára a felelős működés egyet jelent a stabil gazdálkodással, a felelős foglalkoztatással és az aktív társadalmi szerepvállalással. Felelősségi körünkbe tartozónak érezzük az etikus partnerkapcsolat fenntartását és a káros környezeti hatások csökkentésére tett lépéseket.
Az Ön sikere a Mi sikerünk. Cégünk sikeres működése során nem feledkezik meg az őt körülvevő „világról”. Kötelességünknek érezzük, hogy követendő példát állítsunk fel és segítő jobbot nyújtsunk CSR programunk keretén belül a területünkön működő karitatív szervezeteknek.
Minden segítség számít - valljuk, így válik a Baromfiudvar 2002 Kft. - és mint vásárlónk, Ön is - a társadalom aktív szereplőjévé. A társadalmi jelenlét kötelezettség, amely megköveteli, hogy üzleti tevékenységünk olyan értékek mentén szerveződjön, mely hasznot hoz közvetlen környezetünknek és az egész társadalom számára.
Fontosnak tartjuk, hogy gazdasági erőnkhöz mérten részt vállaljunk a régió lakóinak és közösségeinek életében, azok problémáinak megoldásában. Célunk, hogy valós és hathatós segítséget nyújtsunk a társadalom egészének.
Számos kisebb szervezet és alapítvány támogatása mellett, immár 11 éve nyújtunk támogatást a Leukémiás Gyerekekért Alapítványnak, 2014-től pedig a debreceni Mentőrobogó Szolgálatot is segítjük.
Legyen Partnerünk továbbra is, legyen része Ön is a Baromfiudvar 2002 Kft. Társadalmi Felelősségvállalás Programjának!